Customer Week – 2020

System C2 customer? Listen to C2 Managements successful customers!

Agenda – Customer week 2020


= Will be held in English
=Will be held in Swedish


Monday 12/10

09:00-09:45
System C2 Nyheter 2021
C2 Management berättar om de senaste nyheterna i System C2:

  • Funktioner som aktiveras för alla kunder
  • Funktioner som aktiveras på uppmaning av er via C2 Support

 

15:00-15:45
Kundexempel: Installatörsföretagen – Hur C2 integreras med ledningssystemet för kvalitet, miljö och arbetsmiljö
Under detta pass berättar Pär Lanner, Expert ledningssystem om:

  • Hur C2 kopplas ihop med ledningssystemet
  • GAP-analys med aktiviteter för effektivt arbete med miljö och arbetsmiljö
  • Styrkort med aktiviteter i C2

Installatörsföretagen är en bransch- och arbetsgivarorganisation bestående av elektronik- och VVS-installatörsbolag.

 


Tuesday 13/10

09:00-09:45
Key success functions – C2 support
In this session C2 support will guide you through some of the most popular applications used in System C2:

  • Which functions have shown to be most valuable for our customers
  • The most requested functions in C2

 

15:00-15:45
Customer case: Noratel – How C2 is used to easily create and follow up standardized projects with predefined activities
In this session you will have the opportunity to listen to Per Forsell, Group Quality and Environmental Manager, explaining:

  • PPAP (Production Part Approval Process) and APQP (Advanced Product Quality Planning) in System C2
  • Action plans, containing 30-40 predefined actions, are created with responsibilities and due dates

Noratel is a world-leading manufacturer of transformers for wind turbines and several other areas, like medical and industry.

 


Wednesday 14/10

09:00-09:45
Kundexempel: C1 Certification – Effektiv ISO-revision & kunder (externa) hanterar ärenden
Thomas Andersson, VD, kommer beskriva:

  • Ökad visuell överblick för kunderna och revisorerna genom C2s Dashboards
  • Externa användare (kunder) med begränsad behörighet i C2 för effektiv hantering
  • Hur man valt att lägga Ledningssystem med processer/dokument/mallar direkt i C2

C1 Certification är ett certifieringsbolag som arbetar med tredjepartscertifieringar med nya grepp; man utgår från standardernas ledningsprinciper istället för enskilda kravelement.

 

15:00-15:45
Risk assessment (quality, environment, occupational health, information security) – C2 Support 

  • Identify, analyse and evaluate risks
  • Take actions to reduce risks
  • Accept level of risk & continuously follow up

 


Thursday 15/10

09:00-09:45
Customer case: Alfa Laval – Using Dashboards to involve managers in System C2
Listen to Raymond Oldfield, Head of Quality Assurance BU FOS and Arjun Murthy, Senior Quality Assurance Specialist, explaining:

  • See and feel! – The thoughts behind the creation of the Team & Management Dashboards
  • How visualization and proactivity reduce the occupational health risks
  • How to involve the managers in audits and continuous improvement

Alfa Laval are world leading manufactures of solutions in heat transfer, separation, and fluid handling.

 

15:00-15:45
Kundexempel: Ahlsell – Kundreklamationer i stora volymer
Detta pass har främst fokus på kundreklamationer. Lyssna till Kristina Ekbom, Chef Logistiksupport som berättar om:

  • Stora volymer och fokus på nyckeltal
  • Kopplade ärenden för ökad effektivitet och spårbarhet
  • C2 Anslagstavla: Sprida viktig information till användare

Ahlsell är Nordens största grossist inom installationsprodukter, verktyg och maskiner.

 


Friday 16/10

09:00-09:45
Kundexempel: Bivab – Framgångsrik utveckling av förbättringskulturen
Lyssna till Christer Pettersson, VD och Mia Ellison, KAMS-ansvarig som tar er igenom:

  • Bivabs kulturresa – hur skapas ett engagemang kring ständiga förbättringar
  • C2 Mobil – Enkel registrering av ärenden
  • Felanmälan av fordon

Bivab omfattas av ett trettiotal bussbolag som kör linjetrafik och skolbussar i främst södra Sverige.

 

15:00-15:45
System C2 Version 2021
C2 Management presents the latest features in System C2:

  • Functions that are activated for all customers
  • Functions that are activated upon your request by C2 support

 



Place: Online via Teams
When
: Monday 12/10-2020 until Friday 16/10-2020.
Time 09:00-09:45 and 15:00-15:45 (see above)
Price: Free of charge.

Register your e-mail adress to receive the Teams-link.

Error: Embedded data could not be displayed.

If you have any questions do not hesitate to call us: +46 (0) 8-612 73 66

Welcome!